Start dit krav

Vi har gjort det endnu lettere at få kompensation. Vores AI finder selv hvilken flyrejse, der var forsinket eller aflyst. Du skal blot dele din rejsebekræftelse med os. Det kan være flybillet, booking confirmation email eller boarding pass



    upload

    Klik for at vælge fil(er)

    draw

    Click and draw your signature

    Din underskrift skal ligne underskriften på dit ID

    Ved at klikke på “Send” accepterer du vores Vilkår og Prisliste og Privatlivspolitik

    FAQ

    Det juridiske krav
    Hvad hvis vi er flere, der blev forsinkede sammen?
    Vi er flere passagerer i samme sag. Hvem modtager kompensationen?
    Flyrets service
    Hvad koster det at bruge Flyret?
    Hvorfor vælge Flyret?
    Flyrets tilladelse til at føre din sag
    Hvad kan Flyret juridisk set hjælpe med?
    Kan jeg trække kravet tilbage eller annullere sagen, før den er afsluttet?
    Må jeg beholde pengene selv, som jeg har fået udbetalt direkte fra flyselskabet eller rejseagenten?
    Kontakt Flyret
    Hvordan gør jeg?
    Hvordan åbner jeg min kompensationssag?
    Hvordan med udbetaling?
    Hvad sker der, når jeg opretter en sag?
    Må jeg også kontakte flyselskabet selv?
    Hvordan ser en bookingbekræftelse ud?
    Passagerrettigheder
    Hvornår har jeg ret til kompensation?
    Flyselskabet har afvist mit krav – hvad gør jeg nu?
    Hvordan får jeg refunderet mine ekstraomkostninger?
    Kan Flyret hjælpe med at hente ekstraomkostninger?
    Blev du ikke ombooket efter en aflysning, og måtte du selv købe en ny rejse?
    Hvad hvis jeg har fået min oprindelige, aflyste rejse refunderet?
    Tidsforløb
    Andre på samme fly har fået kompensation. Hvorfor har jeg ikke?
    Hvor lang tid går der, før jeg modtager kompensationen?
    Hvorfor kan min sag tage lang tid?